Ciudad del ciclismo-Cervera del maestre

Cervera del Maestre, Castellón, Valencia, Spanje

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Fantastische camping. Veel mogelijkheden voor activiteiten. Zeer vriendelijke beheerders. Ruime plekken. Maar let op!!! Rijd onder het dorp door en volg de bordjes camping, ga dus NIET het dorp in!!

joke-frank

Onze indruk komt overeen met die van anderen. De faciliteiten zijn gloednieuw en presteren zoals verwacht. Het is nu erg rustig, dus ruimte genoeg. we betaalden € 22 all-in. Leuke bar/restaurant. Uitstekend geschikt voor wandelen en fietsen (dit laatste als je erg fit of EV bent)

Over ons

About us image
Camping Ciudad del Ciclismo is een fietsbestemming gelegen in Cervera del Maestre, een ideale locatie tussen het Maestrat-gebergte en op minder dan 15 minuten van de kust van Benicarló en Peñíscola. Ciudad del Ciclismo heeft een eigen MTB/CX-circuit, met meer dan 6 km aan pistes en paden met verschillende moeilijkheidsgraden voor alle leeftijden. Camping Ciudad del Ciclismo biedt een groot terrein voor tenten, caravans en campers. Het heeft een cafetaria-bar, fietsverhuur, barbecueplek, warme douches en een wasservice. Prachtige omgeving met eeuwenoude olijfbomen! *BELANGRIJK - Neem de ingang naar rechts na het passeren van de brug bij CV-135, km 9 en volg de borden naar Camping Ciudad del Ciclismo (CDC)

Ciudad del ciclismo-Cervera del maestre