• maart 2024

Andere CP ‘s vol, gebeld naar La Fabrica, eigenlijk ook vol, maar kom maar langs dan kijken we even! heel vriendelijk geholpen aan een leuke plaats, een week gebleven en erg naar ons zin. Er waren div evenementen oa tortilla’s eten. alles zeer betaalbaar. zeker ‘n aanrader.

• februari 2024

we zouden past daagjes blijven. Nou het worden 28 dagen!! wat een heerlijk relaxte plek. Douches en toiletten prima. Geregeld worden er leuke dingen georganiseerd. Samen eten, muziekavond.samen koken. Superleuk hier. Wel reserveren! constant vol

• februari 2024

La Fabrica Dolores