Prachtige rustige plaats,tussen het dorp en de bergen. Alle voorzieningen ,behalve stroom,maar hebben wij niet nodig,mooi om te wandelen. Wilde 1 nacht blijven,maar zijn er 3 geworden,met dank aan de gemeente. Mario en Sophie

mario53

Dank aan de gemeente voor de nieuw aangelegde CP, helaas nog geen water. Alleen gemeente goed om de bezoekers oordopjes te geven, want slapen is een drama met de blaffende honden. Misschien de buurthonden een slaaptablet geven? want camperaars willen goed slapen.

JJAB

Antru 05-02-2024 op de vorige review afgegaan en deze plek bezocht. Het klopt een prima plek . leuk dorpje met op maandag weekmarkt (3 kramen😁).mooie omgeving om te wandelen. ik heb zelf de berg achter de cp beklommen. top👍. alleen water tappen ging niet. voorbeeld plek.

Área de autocaravanas Forcall