Camperpark EuroPeCa

La Romana, Alicante, Valencia, Spanje

Camperpark EuroPeCa

*** open per 1-9-2021 - I.v.m. Covid is reserveren en in het in bezit zijn van EUDCC verplicht *** - rustige, gezellige camperplaats op platteland – reserveren aanbevolen - ruime plaatsen - schitterend uitzicht - Nederlandse eigenaar spreekt Spaans, Engels, Duits – La Romana 1,5km - Omdat EuroPeCa aan onverhard weggetje ligt is het verstandig bij binnenkomst van La Romana navigator uit te zetten. Rijd bij stoplichten en tankstation naar Bodega. Vlak vóór de Bodega rechts en nu steeds rechtdoor, laatste 200 meter onverhard. -

• Barrio Cuevas de San Anton 21

03669, La Romana, Spanje

• december 2021

Top locatie.Mooie uitzichten Hartelijk ontvangen door uitbaters (uit België) Alles aanwezig voor een zacht prijsje. Jammer dat we maar 1 nachtje bleven,daarom moeten we zeker nog terugkomen. Tot de volgende

janwillemse

Bedankt voor de mooie review ! Veel plezier op jullie verdere rondreis en misschien tot nog eens .

Hans-Hendriks

Dank u wel voor de mooie review ! Het was een plezier jullie te mogen leren kennen . We kijken nu al uit naar jullie volgende komst !

• december 2021