Ondanks een regenachtige dag is de camping vol, net als 2 andere in de omgeving. zonder reserveren red je hier waarschijnlijk niet. Wat een toeristische omgeving.

henk27557

Spijtig dat gasten met honden laten hun kaken ligen en de poetsvrouw moet dat opruimen 🧹 💩

• december 2023

Het zou eigenlijk maar een tussenstop zijn voor een week, maar we konden deze geweldige plek, aardig personeel, geweldige campers en prachtige stad niet verlaten. Wij verblijven nu tot half maart en hebben al gereserveerd voor volgend jaar

• december 2023

El Eden de Peniscola