• februari 2024

We zijn hier een paar dagen gebleven en hebben erg genoten . de ontvangst en verblijf waren heel gastvrij. zondagavond hebben we genoten van een heerlijke pizza. omgeving is prachtig om te fietsen en wandelen

• februari 2024

Heerlijke plek van een bijzonder sympathiek Frans/Engels echtpaar. Gelegen in een grote met een hek omgeven paradijselijk oase van ruime plekken, te midden van olijfboomgaarden. Iets om terug te komen en tot die tijd naar te verlangen.

• februari 2024

Wat een fantastische camping met ruime plekken. We hebben genoten van de heerlijke pizza’s.

Asociación Amigos de Acampada Campo Alegre