• maart 2024

Vriendelijke eigenaren, ruime plaatsen . Hadden gerekend op twee dagen maar uiteindelijk vier dagen gebleven.

• maart 2024

Wat een fantastische plaats. wij zijn hier door de wind naar toe gedreven, maar wat een geluk dat wij deze plaats ondekt hebben. De eigenaars hebben een dikke 10 verdiend.

• maart 2024

Een heerlijke plek om terug te komen. Ook voor overwinteraars met een caravan is het hier geweldig. Er is al veel mooi's over geschreven: hier is rust, schone prachtige luchten en ruimte. Wat wil je nog meer !! 😀

Asociación Amigos de Acampada Campo Alegre