Zaterdag avond om 23.00 uur Zeer veel harde muziek ergens in de buurt. Een dreunende beat voluit. Arabisch/Spaans en om 3. 00 uur alles stil. Ik voel mee met alle mensen die hier wonen maar ga na 1 nacht weer verder. Autoriteit en doe er wat aan! Cp prima er buiten rommelig.

blokhuis2

Locatie naast strand. Dorpje uitgestorven, veel verhuurappartementen. Met moeite 1 horecazaak open. Goede faciliteiten op cp. Veel getoeter van de trein verderop. Prijs is oké. Dat hier mensen 3 maanden staan in de winter vinden wij apart. Ieder zijn ding, voor ons was 1 nacht prima.

Area Camper La Finca