Eco Área El Saler

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

TonBoertien

Fijne ontvangst hier, de baas zelf is er en doet altijd zijn best om voor zijn gasten te zorgen, we waren zeer tevreden. Valencia is gemakkelijk per fiets te bereiken, er is altijd een goed fietspad langs de zee.

Martina1803

Hallo Martina, voor je waardering. Uit uw woorden blijkt dat we op de goede weg zijn. Tot snel 🫶🌹♥️

Alpa2012

Hallo Alpa2012, bedankt voor uw feedback. Op dit moment bieden wij plaatsen aan met vaste prijzen inclusief elektriciteit en water. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

Eco Área El Saler