Wilde hier gaan staan maar er werd op de camping gebouwd. Kreeg een plek toegewezen maar kon daar nooit staan zo klein. mijn camper is 6 m. Werkelijk propvol

johnie

Verblijf van 24 dec t/m 29 dec ‘23. Tijdens deze periode (Kerst) is er niks op de camping, in de buurt of dorp te beleven! Was voor ons prima😃. Voor de rest sluit ik mij aan bij de reeds geschreven reviews.

Annie77

goed voor kleine campers!!! Gelegen achter het duin. Operators zijn super aardig en doen hun best!!!

Camping San Vicente