wij werden goed ontvangen door een jonge die Duits/Engels sprak en zelfs een beetje Nederlands. Ivm het wijnfeest was het gezellig druk. we hadden een ruime plek ondanks dat we hem moesten delen.

geboorte-datum-poes

Een beheerder die je bij aankomst het gevoel geeft dat je eigenlijk niet welkom bent, omdat hij dan zijn smartphone even in de steek moet laten. Bedankt, we zoeken wel een ander plekje.

• november 2019

Bedankt dat de campingeigenaar niet eens heeft gemeld dat hij al is gesloten. U zou vele kilometers op een slechte weg en slechte bewegwijzering hebben bespaard. Daarom raden we deze camping niet aan

• november 2019

Nog geen foto's