We verbleven hier voor één nacht op 2 maart 2024 en betaalden 200 TL ongeveer € 6, geen elektriciteit, toiletten en drinkwater zijn bij de prijs inbegrepen.

• juni 2018

Boven op de grote parking gestaan, 4,- euro met barretje en wc. Vriendelijke mensen. Prachtig uitzicht. Beetje last van hun hanen in de ochtend. Haventje benedenerg toeristisch maar mooi. Uit eten daar duur. Maak duidelijke prijsafspraken van te voren.

• mei 2018

Mijn advies is om hier niet heen te gaan, de weg is verschrikkelijk, in feite enkelstrook met keien aan het einde. Ik kwam in mei 2018 en een dame wilde 200 TL (€ 40) !!! om te parkeren, geen faciliteiten aangeboden. Onnodig te zeggen dat ik vrij snel opstapte, nee bedankt!

• juni 2018

• mei 2018