@ArieteKulve
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 23491
Stonden op 1 van de drie plekken aan het begin van de camping ( onrustige plek helaas) Heel dicht bij de drukke weg en alles komt voorbij op en af de camping. Als je het geluk hebt dat je aan het water staat sta je prachtig. We werden heel gastvrij ontvangen en alles was goed geregeld. Mooi en schoon sanitair en gezellig / goed restaurant met leuk terras. Op deze punten. scoren ze zeker 5 sterren . De weg is een storende factor voor ons
Sitecode: 196130
wij hadden een meer idyllische voorstel van de camping . Veel plekken hutje mutje op elkaar. sanitair wel schoon maar verouderd. Wij ondervonden veel last van de recreatieplas pal naast de camping . Veel geschreeuw gekrijs en blaffende honden tot laat in de avond ... begrijpelijk want het was bloedheet. Nee deze camping niet voor herhaling vatbaar
Sitecode: 104155
wat een fijn plekje ... alles klopte voor ons . Lekker kleinschalig . heerlijk gegeten in het restaurant .. heerlijke paella pizza en Sangria . Bedankt Carlos en ook dat vrienden moesten annuleren wegens familieomstandigheden en zondermeer hun geld terug kregen . Deze camping is echt een aanrader . Wel handig om voorraad bij je te hebben .
Sitecode: 94765
Altijd thuis weer thuis komen bij de gastvrije eigenaren Cindy en Patrick Altijd een warm welkom. Kleine camping met ruime plekken . Goed en heel schoon sanitair . Mooi fiets en wandelgebied vanuit de camping.
Sitecode: 97691
Alles klopt wat er beschreven wordt .. Wij hadden gekozen voor een nog ruimere comfortplek. Enige minpuntje voor ons was het vele verkeer wat langs de camping rijdt. Anders was het 5 sterren
Sitecode: 101182
Wat een mooi plekje !! Zeer welkom geheten door de eigenaar. Sanitair super schoon en heel gezellig aangekleed . Heel attent stond er naar onze fietstocht een bakje pruimen en eigengemaakte jam op de tafel . Kortom een aanrader deze campingplaats. Arie & Gerda te Kulve