@Avon(d)(t)uur
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2021
Mijn camper
- Camper:
- Adria Twin Anders
- Bouwjaar:
- 2015
- Camperlengte:
- 7m
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- Buscamper
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 104239
Prima overnachtingsplek in prachtig stadje. Hele stad ademt gemoedelijkheid en daarmee ook veiligheid uit. Lekker geslapen. Niets te klagen. Sanitair in het voorliggende busstation is in ochtend ook prima (idem supermarkt Esclat). 24 uur parkeren is echt 24 uur. Om die reden de camper nog een halve dag geparkeerd in een straatje vlakbij (voor de Esclat staand langs de linkerkant de heuvel op, eerste links). Genoeg plek ook voor grotere campers.
Sitecode: 25453
Voorzieningen camping meer dan prima (sanitair brandschoon), plek pal aan het strand was ook super, maar de sfeer van deze badplaats is niet de onze (matig onderhouden gebouwen, gevoel van vergane glorie en veel politie over het strand)
Sitecode: 59019
Heerlijk rustige camping in het voorseizoen, vriendelijk personeel en uiterst schoon sanitair, ook nu al broodjesservice, kortom: prima!
Sitecode: 98671
Alles wat geschreven is, is waar. Wat een welkom ongedwongen sfeer en wat een mooi Domain. Wij komen heel graag nog eens terug.
Sitecode: 72491
Ondertussen vervangen voor de 'standaardpaal/-zuil' zoals bij veel supermarkten. Staat tegenwoordig op de parkeerplaats aan de voorzijde van de supermarkt. Niet gebruikt, maar mijn oog viel er op.

Sitecode: 88160
Kleine knusse camping met prachtig uitzicht. Geschikt voor campers tot een lengte van 6-7 meter. Langer wordt wat lastig. Sanitair in uitstekende staat en sfeervol. Barbecue- en vuurplek beschikbaar, net als een gemeenschappelijke veranda. Eigenaren zijn zeer vriendelijk (eigenaar is NL-er, echtgenote Française). Met de eigenaar een fantastische canyoning-tocht gemaakt (gezin met kinderen van nu 9 en 11). Mooie omgeving! We komen nog eens terug!
Sitecode: 15574
Groene camping met een alternatief sfeertje. Sanitair ietwat gedateerd. Helaas tijdens ons verblijf erg nat (veel regenbuien) en daardoor te drassig voor vele campers om goed weg te kunnen rijden. Campingeigenaar springt graag op de trekker om je vlot te trekken. Sfeer, locatie en ligging verder zeker voldoende om bij mooi/droog weer nog eens terug te komen!