@Bentleyboy
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2007
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 162147
goede plek voor het maken van wandelingen, of fietstochten. MAAR je moet een hele litanie aan digitale vragen beantwoorden, waaronder nummer van paspoort en volledige adresgegevens. Dit ging ons te ver. Voor mensen, waarvoor de privacy niets uitmaakt, is dit een goede plek. wij zijn na een lange wandeling doorgereden.
Sitecode: 161634
fijne plek, hartstikke leuke, kleine stad, vriendelijke mensen! terrasbezoek nog aan gunstige prijzen. MAAR als je water wil innemen moet je tijd nemen, want de kraan slaat al na 10 liter af en moet je elke keer met de kaart weer aanzetten.
Sitecode: 104637
14 Jan 2026: in de ochtend om 8 uur werd de hele locatie met een grote politiemacht geruimd. De reden was dat de campers niet tussen de lijnen passen, dus enkel voor personenauto's en kleine buscampers toegestaan. Op 15 januari 2026 stonden er al weer enkele grotere campers.
Sitecode: 89243
heel fijne plek, aan het strand. Geen service, alleen afvalbakken. LET OP: er loopt een oudere man rond, netjes gekleed, die een parkeerbon voor €2 overhandigt. Het blijkt een oplichter te zijn. Deze plaats is gratis!
Sitecode: 100707
Fijne plaats om Jerez de la frontera te bezoeken. Handig omdat de bus bijna voor de deur stopt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. 10 A stroom inclusief. plaatsen groot genoeg.
Sitecode: 2043
goed om te overnachten, stil. houd er wel rekening mee een zaklamp paraat te houden als je om 22.30 uur je hond nog uitlaat want alle straatverlichting gaat dan uit en het is er pikkedonker.
Sitecode: 3463
er zijn opeens vrije plaatsen, terwijl het voorheen altijd vol stond met langverblijvers. de gemeente heeft de gratis stroom afgesloten: van één kant jammer, maar van de andere kant prima zo, want voor een nacht kan toch iedere camper wel zonder stroomaansluiting?!

Sitecode: 40623
Fijne camperplaats, maar onbegrijpelijk dat de luifels met stormlijnen tot midden op het veld moeten worden gezekerd. Vaak past een camper er niet meer tussendoor. De uitbater/opzichter erkent dit probleem maar doet er niets aan.
Sitecode: 3463
op zich zelf een fijne plek om te overnachten: geweldig wandelgebied om met de hond te lopen (gebruik " komoot"). De stroomvoorziening ( 4 plaatsen) zou gratis moeten zijn, maar daar maak je geen kans op omdat deze plaatsen zijn bezet door langdurige (permante?) bewoners.
Sitecode: 21708
smalle plaatsen. Tarief schiet omhoog. serviceplek smerig. waterkraan te kort bij toiletcassette stortpunt. Daarbij komt dat de waterdruk klein is en het dus heel lang duurt voordat je een redelijke hoeveelheid water hebt geladen (knop steeds ingedrukt houden). Voorheen was er een gewone kraan waar een krachtige straal uitkwam, verder van het toilet stortpunt, maar die is afgeschroefd. Locatie is echter prima.
Sitecode: 62725
We hebben gebruik gemaakt van het tankstation om lpg te vullen: bij een lege 11 kg gasfles moest ik het vulproces handmatig stoppen bij 26 liter, ofschoon de 80% stop nog niet werd geraakt. Vreemd want alleen een nieuwe tank kan maar max 24 (vanwege het sg) liter bevatten, daarna minder, ongeveer 22 liter. Klopt de afgavemeter niet, dan ben je wel opgelicht.
Sitecode: 104320
plaats vervuild vooral aan de randen, maar ja dat is Spanje. We hebben gebruik gemaakt van het tankstation om lpg te vullen: bij een lege 11 kg gasfles moest ik het vulproces handmatig stoppen bij 26 liter, ofschoon de 80% stop nog niet werd geraakt. Vreemd want alleen een nieuwe tank kan maar max 24 (vanwege het sg) liter bevatten, daarna minder, ongeveer 22 liter. Klopt de afgavemeter niet, dan ben je wel opgelicht.
Sitecode: 9613
ook wij schrokken van de aankondigingen dat dit nu een betaalde camperplaats is. Het is onmogelijk om een boeking of betaling te doen via de verplichte website (zou €20.50 moeten kosten). Naar het VVV gegaan om daar ons beklag te doen: men had al meerdere (boze) klachten in ontvangst genomen en het blijkt dat de burgemeester er genoeg van had en dat (voorlopig) deze vrije plaats gehandhaafd blijft. jammergenoeg is het schoonwater buiten gebruik