@Blij-rondreizen
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2024
Mijn camper
- Camper:
- Fiat Ducato
- Bouwjaar:
- 2018
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 106815
fijne Camperplaats, erg vriendelijk ontvangen mooi plaatsje gekregen met mooi uitzicht je kan naar het centrum lopen, waarschijnlijk hebben wij onjuiste pad van de navigatie gekregen en liepen deels over een oliefantenpad langs een drukke weg toilet werkte wel
Sitecode: 58825
we waren hier gister om te vragen of er nog plaats was voor 2 of 1 nachten een keiharde NEE, onvriendelijk wel! we zijn naar hun buren gegaan en daar was wel plaats en ook vriendelijk ontvangen naderhand langs camping gelopen en zagen zeker lege plekken jammer wel

Sitecode: 98281
wat een heerlijke camping is dit! een veldje met bomen en schaduw en een veldje waar de bomen nog niet hoog genoeg zijn om schaduw te geven. brood service aanwezig prachtig nieuw toilet gebouw dames en heren gescheiden door een kleine was corridor( afwassen en kleding wasmachine) er is een mogelijkheid om hier te eten op de camping maar als dat niet gaat kan je terecht in een restaurant in het dorpje. we hebben erg lekker kunnen fietsen en wa
Sitecode: 108141
top plek! ja lastig om meer over deze Camperplaats te vertellen wat nog niet gezegd is! Eerdaags kan je ook je ‘niet camperende’ vrienden hier laten overnachten in de b&b kamers, hoe leuk is dat! Arno en Joyce (en hun kinderen) maken je het echt naar je zin!
Sitecode: 49469
fijne rustige camping in een rustig dorpje. de beheerster is erg vriendelijk en behulpzaam en het lijkt of niks teveel gevraagd is😊 we staan nu aan het water en wat je hoort zijn de vogels en de waterval sanitair is netjes en schoon
Sitecode: 100372
we zijn vandaag, denken we, op het terrein geweest en er was niet te zien dat er überhaupt een camperplaats zou zijn. er kwam ook ook niemand om ons te helpen jammer maar helaas