@Campertje32
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 159076
Deze locatie zeker geen aanrader! Vannacht weinig kunnen slapen. In de avond zelf geen last maar rond 23:00 begon de overlast van de "hangjongeren" brommers, auto's die af en aan reden met muziek en veel lawaai. Later werd dat iets rustiger maar tot vroeg in de ochtend bleven er auto's komen. Het voelde daar dan ook zeker niet prettig.
Sitecode: 158746
Het sanitair gebouw is er niet meer, ook het toilet kun je hier niet meer legen, verder ziet de locatie er netjes uit.
Sitecode: 108560
Vriendelijk ontvangst, plek mochten we zelf uitzoeken. Water en stroom op elke plek wat ook zeker fijn is. Douche en water zit bij de prijs in daarom een goed, maar ipv 25,- was het 30,- per nacht.
Sitecode: 531
Een mooie locatie, waar je zo het natuurgebied Jasmund inwandeld of fietst. We raden de brug bij de Koningstuhl af, loop iets naar rechts😉 Vriendelijk ontvangst. Toiletruimte zeer schoon, 2 wasbakken, met zelfs een föhn 2 douche. Douche is ruim (regendouche) 2,- voor 5 min, met z'n tweeën is het prima te doen. We waren een oprijblok vergeten, na 2 dagen deze weer opgehaald en meteen heerlijke broodjes gekocht. Deze plek is zeker een aanrader!
Sitecode: 8320
Vandaag geopend staat in de app, nee dus!! De boten staan nog op de plek waar campers kunnen staan, zijn dus nog niet in het water. Zou fijn zijn als dat duidelijk wordt aangegeven.
Sitecode: 5566
Je kunt 24 uur per dag aankomen, je betaald in de automaat vanaf het moment dat je je aanmeldt voor 24 uur. Plek kun je daarna zelf uitkiezen. Een mooie cp plek om op loopafstand de oude Hanze stad Wismar te bezoeken, zeker de moeite waard! Aan de haven is heerlijke vis te koop. Of er in de namiddag nog plaats is? Wij hadden in ieder geval geluk met een mooie plek. 15 euro vonden we zeker niet teveel wel ex stroom en douche
Sitecode: 66395
Duidelijk en goed bereikbaar. Water vullen, grijs water en toilet legen maar geen afvalcontainer.
Sitecode: 55047
Een fantastische camperplaats! Een vriendelijk ontvangst, mooie ruime camperplaatsen met verharde ondergrond. Toilet en douche niets op aan te merken, erg netjes en schoon, aan alles is gedacht. Ook zijn hier streekproducten te koop, een aanrader. Een plek om zeker, als we weer eens in de buurt zijn, om terug te komen.
Sitecode: 27184
Wij kwamen hier om te vragen of we ons cassette toilet konden legen. De receptie is alleen van 18:00 tot 19:00 open. Er kwamen al vrij snel dames aan en vroegen wat wij kwamen doen, na dit uitgelegd te hebben vertelde ze dat het alleen voor gasten was. Ze belde de receptie voor ons en vermelde dat we voor het legen 100 kr moesten betalen. We vonden het voor alleen het legen van het toilet veel geld, maar hebben dit netjes betaald.
Sitecode: 76959
Een rustig en mooie plek met uitzicht over het meer. Er zijn wel weinig plekken waar je een beetje recht staat maar het was niet druk dus ook dat kwam goed. Er staat een container voor afval, toiletten op het veld zijn open maar om daar gebruik van te maken? 🙈 Zijn we weer eens in de buurt is het zeker een plek om terug te komen
Sitecode: 61072
Wij ontdekten nog maar 1 camperplek, een prima plek voor 1 nacht. Er staan containers voor afval, toilet op het veld was open maar om daar nu gebruik van te maken?
Sitecode: 28247
We zijn met de camper onderweg en vandaag zonder probleem hier ons toilet kunnen legen 😁 TOP!!
Sitecode: 27781
Er is geen water en ook kun je je chemisch toilet hier niet legen wat wel op de site vermeld staat. De camperplaats ligt pal aan de weg wat wat storend kan zijn, maar wel een mooi uitzicht over het meer
Sitecode: 84700
Bij aankomst hebben we bij dit restaurant wat gedronken (2 wijntjes en een pilsje). Toen we aangaven niet te zullen blijven eten werd er 20 fr bij de rekening opgezet voor de overnachting. Wij hebben dit vooraf op de site niet kunnen lezen, misschien toch goed om vooraf aan te geven dat alleen bij dineren de parking gratis is en dit ook de de site te vermelden.