@Claesgitte
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 29762
Doe het niet 😩😩😫 Ga er niet heen - het is veel te duur en totaal verouderd. 4,8 euro voor renovatiekosten!!?? Wij zijn ervaren kampeerders en hier hebben we 36,8 euro betaald voor één nacht met twee personen. Douchen is gratis... ja, maar er zijn er te weinig en ze zijn niet schoon. 4 douches voor alle plaatsen 😫🚿 200 plaatsen 😩 Overal rommel, staat deze plek op het punt failliet te gaan??? Ik vraag het me gewoon af 😟
Sitecode: 21589
Een erg mooie plek en de mensen zijn beleefd en behulpzaam. Het is mogelijk om een paar hele mooie motorritjes te maken door de mandarijnenplantage naar de andere dorpjes en naar de zee. Claes og Gitte
Sitecode: 162949
Zeer mooie plek met aardige mensen. We komen zeker terug. 👍🏻
Sitecode: 100771
Volgens Google Maps zijn autocampers hier niet toegestaan.
Sitecode: 82367
bovenkant
Sitecode: 30420
Ik vind deze plek niet leuk. Extreem vieze toiletten met gordijnen? Dat is slecht... parkeer buiten en je krijgt niets voor je geld.
Sitecode: 43197
erg leuke plek en lieve mensen