@Edelfrau
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn

Sitecode: 57140
Prima geschikt om te legen.
Sitecode: 105639
Het afvalinzamelpunt voldoet aan zijn doel. Helaas laat de hygiëne veel te wensen over. Als alle gebruikers de faciliteit schoon achterlieten, zou het veel prettiger zijn om er gebruik van te maken. ...
Sitecode: 161662
Alleen de ledigingsfunctie werkt. Andere functies van het station zijn momenteel niet beschikbaar. ...
Sitecode: 43630
Water- en afvalstation en een vuilnisbak 👍🏼
Sitecode: 84258
Parkeerplaats waar u uw watertank kunt vullen; toiletafvoerpunt buiten gebruik.
Sitecode: 50719
100 NOK voor het legen van grijswater, gewoonweg schandalig.
Sitecode: 10430
Het afvalstation zelf vervult zijn doel, maar ik begrijp nu wel waarom veel mensen niet meer van campers genieten. Terwijl we onze afvalwatertank en toiletcassette aan het legen waren, stopte er zomaar een andere camper naast ons. De bestuurder reed vervolgens tegen ons aan en gedroeg zich extreem roekeloos. Helaas is het juist dit soort gedrag van individuele kampeerders dat een slechte indruk achterlaat.