@FR-BE
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 55634
Alles was geweldig, VE kan beter worden aangegeven. We hebben geen afvalwater aangetroffen, alleen het legen van het toilet. Ruimte kost nu € 20,- en je krijgt € 10,- terug als je wijn koopt bij de wijnmakerij (in de stad).
Sitecode: 27039
De parkeerplaats is uitstekend gelegen aan het meer, met een geweldig uitzicht op het meer vanaf de Womo. We liepen twee keer het prachtige Salo binnen. In de winter € 20 inclusief stroom, V+E en vers water. Toiletten en douches werden 's ochtends fris schoongemaakt. Als het vies wordt, is dat meestal de schuld van de gebruiker. Als de ruimte rondom het was-/toiletgebouw netjes en opgeruimd zou zijn, zou alles er een stuk netter uitzien.
Sitecode: 6440
De plaats was gisteren ongelooflijk stil en is echt gratis. Maar als je na 8 uur rijden vol verwachting en honger aankomt en alles gesloten is ondanks het checken van de openingstijden, dan valt dat echt tegen. Er was geen indicatie van openingstijden ter plaatse. Maar de tafels binnen waren gedekt en buiten waren er nog tafels en stoelen. De genoemde worsten en wijnen waren ook niet te koop.


Sitecode: 4107
Gratis, beveiligde parkeerplaats zonder veel flair. Ideaal om Greve te verkennen. Tip heerlijke "Tartar" bij de lokale slager Falorni geniet van 👍🏼😊
Sitecode: 25510
Het veld is perfect om Parma te bezoeken. Hij is veilig, stil en er is een geweldig fietspad naar het centrum. De toiletten zijn vrij rudimentair en voor de vervuiling door kampeerders heeft de operator niets. Omdat ze regelmatig werden schoongemaakt. Douches zagen er eenvoudig en schoon uit, waren veel gebruikt. De operator is erg aardig en heeft goed advies gegeven. Aperol de bar was heerlijk.
Sitecode: 18613
Het veld is gewoon geweldig! Douche / toilet erg schoon. Daniela de baas is een gouden stuk. We hebben 's avonds heerlijke eigen zeer goede wijn (tegen absolute spuit prijzen) inclusief worst en ham geproefd (10 € per persoon) absoluut redelijk. Daniela reed ons voor het bezoek aan het treinstation in Florence en pakte het 's avonds weer op👍🏼😊 het is de moeite waard om dit veld te bezoeken.