@Gokkie
Lid van Campercontact sinds 2025
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 106995
Om Split te bezoeken hier medio mei 1 nacht gestaan. camper kost €20 te betalen bij een automaat. parkeerterrein waar van alles staat met bedrijven er om heen. wel flinke wandeling van 50 min naar old town van Split. Geen voorzieningen aanwezig
Sitecode: 161100
Een gemeentelijke camperterrein waar veel campers kunnen staan. Alle voorzieningen aanwezig en goed onderhouden. Mooie en ruime parkeerplekken. beveiligd terrein. Het is vlakbij een groot stuk strand en boulevard. Het oude centrum is echter 5 kwartier lopen of met bus of taxi te bereiken. We betaalden 750 lira per nacht. Gebruik elektra is apart. Is een aanrader
Sitecode: 104485
Het is een mooi stukje strand buiten het dorp waar je gratis met een hele rij campers kunt staan. Bij ons was het al aardig vol met locals en kleine caravans. Toilet en water is aanwezig. Meer ook niet. Prima voor 1 nacht doorreis.
Sitecode: 48509
Qua ligging is deze camping top. zeker als je op bovenste terras staat (via de achteringang). We hadden het geluk dat onze 2e ochtend de ballonnen wel vlogen en dan zit je op de 1e rij echt top. De voorzieningen zijn prima in orde. Zwembad was nog leeg maar toch te koud om te zwemmen. Het zit op loopafstand vh centrum en de bezienswaardigheden. We hebben voor alle voorzieningen €75 voor 2 nachten camper en 2 pers betaald. Dus niet echt goedkoop
Sitecode: 105248
je staat op een glooiend stuk grond. wel netjes onderhouden. water, elektra, douche en toilet lozen aanwezig. alleen grijs water is lastig. niet al te ver lopen van centrum van leuk oud dorpje Safranbolu. €20 per nacht betaald
Sitecode: 107309
prima plek voor een overnachting. Midden in het centrum maar toch rustig. Chemisch toilet lozen en water tap punt aanwezig. Overdag bewaking tot 19:30. Mooie moskee vlakbij te bezoeken. wij hebben in april 1 nacht gestaan voor 800 lira.
Sitecode: 53157
Pad naar de camping was slecht en erg hobbelig. Flinke gaten in het pad. toegangsweg tot het veld waar je staat met camper is erg smal en uitdagend. Op het veld heb je echt wel oprijblokken nodig om waterpas te staan. voorzieningen waren prima. voor 1 nacht betaalden wij €22 inclusief elektra.
Sitecode: 159827
Kleinschalig voor 7 campers. Van te voren Dani contacten. Hij is erg behulpzaam. Voorzieningen zijn prima en schoon. We hebben €20 per nacht betaald. Je kunt met de trein in 40 min voor €5 met 2 personen retour naar Sofia en terug. Helemaal top.
Sitecode: 82141
Je staat voor het motel op een normale parkeerplek. Geen voorzieningen. je kunt toilet van motel gebruiken. Overnachten is gratis maar hebben wel in het restaurant vh motel gegeten. Het is wel een drukke doorgaande weg. Voor 1 nacht prima
Sitecode: 162897
Camping boven op een berg bij Sarajevo. Laatste stuk erg smal en lastig te berijden. Als je terugrijdt naar Sarajevo niet langs de begraafplaats want dan krijg je een erg krappe bocht naar links die met een grote camper een flinke uitdaging is. Gastvrouw is erg behulpzaam. Taxi voor Sarajevo kost je €10. chemisch toilet legen is nog niet optimaal voor elkaar. Vuil water lozen langs de kant van de weg bij de camping. Wij hebben €30 p.nacht betaald
Sitecode: 53335
hele grote parkeerplaats waarvan een gedeelte voor 10 campers is incl. elektraaansluiting. De camper mag ook op een normale parkeerplek staan maar deze zijn wel kleiner. je betaalt €15 per nacht. Vlakbij spoor dus wel gehorig. wat wel fijn is dat je ad overkant een Lidl hebt. Naar centrum is 1 uur lopen maar je kunt ook met trein of bus naar het centrum.
Sitecode: 80028
prima parkeerplek voor de camper. direct aan meer maar ook aan de snelweg. voor het overnachten betaal je €22 per nacht. Je moet ook een pasje kopen en deze opwaarderen voor overige voorzieningen. bij de elektrapaal moet je waarde vh pasje op elektrapaal laden. Borg vh pasje en waarde wat je overhebt op elektrapaal of pasje krijg je later weer terug. jammer dat je voor alle overige voorzieningen apart moet betalen.