
@Gracem
Lid van Campercontact sinds 2026
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- -
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 106683
Fantastische camping met alle voorzieningen - €17 per nacht. Er staan nu grote afvalbakken bij de ingang om afval, flessen, karton, enz. te scheiden. We hebben een duik in de rivier genomen, heerlijk na een warme dag. De twee minuten lopen naar het stadje aan de overkant van de rivier is absoluut prachtig, mis het niet! Na het avondeten zijn we een andere kant op gelopen en hebben we nog meer oude tunnels onder gebouwen ontdekt, we zagen zelfs vuurvliegjes, heel bijzonder 😊
Sitecode: 21256
Prima voor één nacht. Ja, het ligt aan de hoofdweg, maar 's nachts is het er erg rustig, geen geluidsoverlast behalve het gekwetter van kikkers 🙂 Er zijn diverse pizzeria's op loopafstand. Gratis elektriciteit is een pluspunt! Er is water beschikbaar, alleen uit de kraan, neem wel een slang met aansluitstuk mee. We hebben uiteindelijk emmers gebruikt om achter onze camper af te koelen... en dat werkte!
Sitecode: 18629
Grote parkeerplaats voor campers - gratis. Er staan wel erg kleine boompjes, dus er is niet echt schaduw. We zijn er maar een paar uur gebleven, we wilden gewoon even door de oude stad wandelen. De parkeerplaats ligt op maximaal 5 minuten lopen van de ingang van de stadsmuur.
Sitecode: 14924
We vonden het heerlijk om hier te overnachten. De elektriciteit kostte maar €2 en het had alle andere voorzieningen die we nodig hadden. Het ligt direct aan de hoofdweg, maar is 's nachts superstil. We hebben hier heerlijk geslapen. Ernaast is een fantastisch restaurant dat vol zat met locals en mensen die in de buurt werkten. Het eten en de service waren uitstekend... een bezoekje daar voor het diner is zeker aan te raden!
Sitecode: 8110
Geweldige plek tussen de bomen. We hadden rond 16.00 uur een korte storm met wat hagel, maar er zijn geen takken afgebroken. Het prachtige oude stadje ligt op een korte wandeling van 5 minuten (links van de camping, over de brug) door een bos waar de lokale bevolking wandelt en hun honden uitlaat. Ga een drankje doen met de locals voordat je teruggaat naar de camper om te eten. Echt een rustige plek, er was gisteravond maar één andere kampeerder.