@HarrySmittenberg
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2010
Mijn camper
- Camper:
- Carthago Halfintegraal
- Bouwjaar:
- 2015
- Camperlengte:
- 7.4m
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- Halfintegraal
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 195143
Super mooie lokatie met prachtige uitzichten! Echt familie bedrijf gerund door 2 vriendelijke broers. Op verzoek krijg je een rondleiding. Het verblijf is gratis, maar wij hebben 2 flessen wijn gekocht als blijk van waardering. Gern voorzieningen verder. Let op: in het dorp borden volgen "Sauvagnères", anders rijd je je vast. Smalle toegangsweg, maar te doen voor campers "normaal formaat" (wij hebben 7.30).




Sitecode: 92856
Wij hebben hier 2 maand gestaan ivm verhuizing. Prima, rustige plek. Eigen vuurkorf mogelijk. Klein weitje met oa mini paardjes, reetjes en kalkoenen. Veel vaste gasten, maar plek genoeg voor passanten. Sobere voorzieningen, maar ok. Douche 50 ct.
Sitecode: 29717
Ja, je betaalt de hoofdprijs. Maar dit is de 1e camping die netjes is, goed geregeld, mooi sanitair en fenomenaal uitzicht!! Ik vond het heerlijk even voor 3 dagen en dan snel weer iets "goedkopers"


Sitecode: 19063
Mooie camperplaats zoals eerder vermeld. Loosvoorzieningen en zelfs een kruidentuintje beschikbaar voor camperaars, waar vind je dat? 13.20 kostte het nu. Mooi centrum met authentieke gebouwen en mooie (gratis) kathedraal.
Sitecode: 104900
Wat een mooie en rustige plek. de gieren cirkelen boven je hoofd en je hebt een geweldig uitzicht! Water werkte niet, maar toilet en grijs water kun je lozen. Dank gemeente voor zo'n plekje. Restaurant was helaas dicht. Er staat "plaats voor 12"- dat lijkt me veel. We stonden nu met 3 campers.
Sitecode: 21247
Toch 4 sterren omdat Sevilla bereikbaar is met bus 41 ( naast Aldi). De wijk Triana kun je lopen (aanrader) En overdag wordt er gewerkt maar snachts is het rustig. Het is een groot terrein waar iig nieuwe auto's die met trailers worden gehaald en ook 'n soort werkplaats. Sanitair is zoals gezegd niet schoon, alhoewel er wel wordt schoongemaakt naar t schijnt.... Wel lekker warm water en een lekkere straal🤪 Loosvoorzieningen zijn er wel.



Sitecode: 87076
Grote P vlakbij kleuterschool en riviertje. Overdag aardig wat auto's - snachts is P nagenoeg leeg. Rustig geslapen. Bar ingang is ad overkant - maar absoluut geen hinder gehad (mischien in t weekend?). Heerlijk geontbijt bin "Corby Pantry&Tearoom". Optie: bezoek Sleave League whiskeydistilleerderij op loopafstand.
Sitecode: 98
Ik vind het een topplaats ! Ja, een beetje "vreemd", gescheiden door een laag hek vd camping, maar alleen voor een bezoek aan Etretat en de falaises is het ideaal! En de afvoerproblemen met toilet lijken opgelost! Heerlijk rustige plek.
Sitecode: 48121
Ik kan me absoluut niet vinden in de vorige review. Ja, je moet even bellen of mailen dat je aankomt, maar in het voorseizoen kan ik me voorstellen dat receptie niet de hele dag bemand is! Er staan 2 telefoonnummers op de poort, dus bellen maar! Vond het een super rustige, mooie plek; vriendelijke eigenaars (&vrijwilligers-hoe redt je het anders mrt zo'n groot terrein) met veel wandelmog. Veel "vaste kampeerders". Komen zeker een x terug!



Sitecode: 65973
Leuke plek aan zee met mooi uitzicht! Als het rustig is, inderdaad plek aan zee, anders op het gras! Het seizoen is voorbij, dat merk je aan veel gesloten eettentjes en barretjes, maar er was nog genoeg open. Snachts pech dat er een feest in een strandtent was dat tot in "de kleine uurtjes duurde"... Kan gebeuren. Douche werkt nog op het strand! Er is een Laundromat in het dorp - vlakbij Lidl! wisselautomaat aanwezig! eindelijk weer wassen😜
Sitecode: 98834
ik sluit me aan bij alle positieve meningen! vriendelijke eigenaresse-mooi sanitair-prachtig wandelen&fietsen in "De Groote Peel" of "Het Leudal". tip: Eten bij "Gulleke" in Nederweert

Sitecode: 101936
heerlijke camperplaats aan het (zwem) water! nu ook sub te huur! talloze fiets-en wandelmogelijkheden. Natuurterrein -zonder voorzieningen- aanwezig. Ongelofelijk wat vriendelijke eigenaren in zo korte tijd dat het in hun bezit is, hebben opgebouwd! Komen zeker terug!
Sitecode: 92126
prachtige camperplek MET uitzicht! Heerlijk gebied om te fietsen! Sanitair mooi; fiets/wandelroutes aanwezig; grappige teksten op de wand; leesruimte; wasmachine&droger.... Zo uitgebreid hoeft t niet van ons altijd, maar als het er wel is, dan is t super fijn!
Sitecode: 20084
Heerlijk rustige plek! (alleen soms n trekkertje dat langskomt🤪) Uitzicht op de wijngaarden. Vriendelijke ontvangst - loosplek, wat wil je nog meer? een plek om te onthouden!





Sitecode: 26177
P vlakbij centrum. Loos voorzieningen aanwezig. Voor een P in her centrum, heel rustig! Bezoek zeker ook "De Begijnenhof" en gratis expo over De Begijnen&inquisitie.




Sitecode: 100714
Heerlijk rustige plek op loopafstand van het leuke dorpje. Voor de 2e x lekker gegeten bij Hotel Portalou. Water gratis en loosplek. Betalen met je creditcard. Je ontvangt een pasje - is levenslang geldig.
Sitecode: 15392
6 jaar geleden was het toegestaan hier te overnachten, maar er staat nu een verbodsbord (desondanks stonden er 2 duitersers die geen creditcard hadden voor de andere plek...) Er is een prachtige rustige camperplek 200 mtr verderop mèt voorzieningen... Alleen niet gratis.

Sitecode: 99741
Rustige, landelijke plek! Wordt gerund door geëmigreerd Nederlands echtpaar. Je wordt hartelijk ontvangen en krijgt info voor leuke tips om oa te wandelen (zie foto van oude brug, grafheuvel en oer-oude Viking steen) en te fietsen. Komen zeker nog ns terug! info: gratis loosplek is ca 5 km verder.







Sitecode: 9
Hele leuke camperplek - eigenlijk midden in het centrum van Meppel! Heerlijk rustig geslapen! Je meldt je op het havenkantoortje en ontvangt een super leuk "Meppel-tasje" met oa stadswandeling-fietsroutekaart-pen... Leuke binnenkomer! zeker 'n plek om terug te komen!







Sitecode: 1555
Vannacht heerlijk rustig geslapen! uilen gehoord en vanmorgen reeën in weiland tegenover boerderij! inderdaad 7,50 nu maar prachtige plek! We komen terug!
Sitecode: 10703
Nachtje gestaan en thermen bezocht! Mooie camperplek! Heerlijke thermen! Broodjes verkoop smorgens. Er waren wat plekken al gereserveerd maar er was plek genoeg! 1 Euro korting op de thermen.....Heerlijk rustig geslapen!
Sitecode: 12287
Tijdens doorreis nachtje gestaan met nog 2 andere campers. Inderdaad groot terrein. Redelijk rustig ondanks lokatie. Bakker op loopafstand. restaurantje is aanrader "La Tour Glacée". Heerlijk gegeten-niet goedkoop. Helaas geen voorzieningen.
Sitecode: 19675
Prima plek inderdaad om Tirana te bezoeken! Waar kun je nog voor 40 Lek (30 cent) de bus pakken? (Overkant straat) (man komt langs om kaartje te verkopen). Hebben voor 4 Euro heerlijk geontbijt in het hotel. Bezoek iig "Bunker-Art2" museum Indrukwekkend!
Sitecode: 24246
Omdat veel al gesloten was, ook iets verder gestaan bij Taverne Mmbramma Thomas op grote P met buiten-douche. Zee 5 meter.... Gratis! wordt wel gewaardeerd als je iets gebruikt in taverne. Ca 10.00 komt bakker in busje voorbij. Zeer vriendelijke eigenaar! N39°5'42.4" E20°38'55.6".
Sitecode: 62431
Prachtige plek op gedeeltelijk gras en stenen. heerlijk.gegeten bij Capitain. Douche werkte ook nog . Helaas veel wind.
Sitecode: 70914
Prachtige, eenvoudige plek in de bergen aan een stuwmeer, van hieruit zijn verschillende wandelingen te maken, licht tot zwaar, of een berghuttentocht. Het restaurant is goed en voor Zwitserse begrippen redelijk geprijsd. 2 plekken met stroom, in overleg kunnen er meer campers staan. Alleen in de zomermaanden van eind mei tot half oktober te bereiken.
Sitecode: 3463
prima plek voor een nachtje. Lawaai viel mee. Paar campers stonden dwars- paar haaks op de weg. S'Avonds veel campers die geen plek meer konden krijgen. Tegenover camperplek is groot - niet geasfalteerd -terrein (Er liggen bouwmaterialen) daar stonden ook 2 campers)
Sitecode: 1798
al 2x eerder gestaan! Heerlijk rustig en dichtbij zee. Nu echter was het "P-gedeelte" voor campers afgesloten en hebben we met 4 campers op een klein stukje gestaan achter de vuilnisbakken. Waarschijnlijk tijdelijk? (hoop ik?) We komem zeker terug!