@Hermann581
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 19568
Het gebied lijkt door de lokale bevolking gebruikt te worden als barbecue- en feestplek. Daarna reden we verder.
Sitecode: 100254
Het plein is afgesloten. ...
Sitecode: 66134
Alleen mensen die een beetje verstand hebben van camperreizen kunnen deze plek gepland hebben. Er is gewoon een andere manier. En van € 0,00 tot € 12,50 zonder V/E is al brutaal voor een weiland op straat
Sitecode: 8236
Wilde alleen de water- en toiletcassette legen bij het V/E station Grau. Alleen de prijs ervoor van 3 € tot 8 € !!! verhoogd.
Sitecode: 20141
Een leuke plek eigenlijk. Helaas ziet hij er erg verwaarloosd uit, net als de V/E. Het afval moet dan op de camping aan de overkant van de weg worden gedeponeerd. Ik heb nog nooit zo'n puinhoop vol afval gezien. Al met al niet erg aan te bevelen
Sitecode: 69085
Echt een prima verzorgde camping. Zoals altijd hier beschreven, zeer vriendelijk personeel. Vanaf de camping kun je geweldige wandelingen maken.