@Honkje68
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 18633
het is een nette camping, maar als je met een camper komt moet je rondom de camping staan. Je moet ook nog eens met de neus naar de struiken staan, waardoor je eigenlijk niets ziet…en dus erg ongezellig. Helemaal als je graag op de camping staat voor het campingleven en de contacten die bij het camping leven horen.
Sitecode: 101516
De prijs is veel te veel en is het zeker niet waard en dan ook nog € 2,= voor 7 minuten douchen (douchemunten). Ik had vooraf geïnformeerd en ze hadden plek. plan was 3 nachten blijven, maar wilde na 1 nacht weg. Dit aangegeven en ineens moest ik voor 2 nachten betalen (nergens beschreven). de havenmeester (oudere vrouw) gaf aan dat alles van haar was (incl landal) en dat ze ook eigen regels mocht maken. Wat een nare persoonlijkheid.. bah
Sitecode: 97302
een supervriendelijk ontvangst op een nette camping op fietsafstand van centrum van Maastricht. Verder een net en modern sanitair-gebouw, zonder wc papier en ook geen warme water bij het douchen. het warme water was op, ik moest maar even een half uur wachten…😖! Als iemand een half uur onder de douche stond, hadden de volgenden dus pech…..