
@Ismael-et-corinne
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2016
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 108371
Het grindveld was goed onderhouden; een beetje schaduw zou in deze hittegolf wel prettig zijn geweest, maar verder was het er erg rustig. Op minder dan 300 meter afstand is een bar/restaurant met een prachtig uitzicht.
Sitecode: 94361
sinds onze aankomst voelen we ons goed, de managers zijn twee mensen die zeer attent zijn op alle douches en toiletten die altijd nikkel zijn, evenals de afwasbakken onverbiddelijk en toch niet altijd mensen die respect hebben voor anderen Ik kan de cc alleen maar aanmoedigen om hier te komen ruimte van groot tot zeer groot we zitten niet op elkaar, bovendien dalende tarieven met het aantal dagen, 10 Ampère voor elektriciteit



Sitecode: 40646
deze plek is ideaal voor een bezoek aan xaló, een mooi klein dorp, bovendien is er op zaterdagochtend de rasto-vlooienmarkt, verschillende kleine restaurants, bars en een warenhuis op 50 meter afstand, waterafvoeren voor 5 €/24 erg rustig 's nachts

Sitecode: 53483
Zeer goed onderhouden en zeer aangename en rustige plek, ingericht volgens het seizoen
Sitecode: 89007
Parkeren met lediging zeer goed gelegen ten opzichte van het stadscentrum, we zijn geautoriseerd van 07.00 uur tot 21.00 uur. Meer dan genoeg om te bezoeken, het leidt je naar een nabijgelegen camping aan 22 euro per dag

Sitecode: 1335
Zeer goed voor de dag goed gelegen op 10 minuten van het centrum dat zeer aangenaam en erg mooi is, het plein omringd door zijn gebouwen, aan de andere kant de zeer lawaaierige nacht met de jongeren die komen feesten in de haven, tot 3/4 in de ochtend
Sitecode: 10478
Heel rustig en veilig niet te ver van het stadscentrum door een mooie wandeling te maken
Sitecode: 7281
Zeer gastvrije en in mooie omgeving gelegen aan de rand van de klif. Centrum niet erg ver (200 m), het enige negatieve is de geur van het zuiveringsstation (alles hangt af van de wind, maar het geluid is ook niet prettig.