
@JANducatoJAN
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2012
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn

Sitecode: 175011
het is een grote parkeerplaats met asfalt banen waar je kunt staan of op het onverharde.er is wel veel bedrijvigheid ,overdag is er aan een kant van het terrein een gedeelte waar gelest word met van alles,moter auto vrachtwagen,en in de avond luxe auto's die wat zoeken,maar geen echt overlast,het is wel een veilige plek met aldi,lidel,en een groot winkelcentrum op loop afstand.


Sitecode: 2764
camping bestaat nog wel masr weet niet of dat voor pasanten is.parkeerplasts er voor is inderdaad alleen voor luxe auto,s dus voor campers verboden te overnachten.
Sitecode: 7517
betalen bij zwembad,indien gesloten in brievenbus deponeren.kost 9 euro beetje veel voor gewoon parkeerplaats met stroomzuil waar je ook nog voor moet betalen,
Sitecode: 102581
wat een geweldige plek.in de beschrijving vam nkc staat dat ke 24 uur mag staan maar dat klopt niet het is onbeperkt op de parkeerplaats er voor is het wel 24 uur maar dat is in heel duitsland waar er alleen een P staat,als daar bv een luxe auto onder staat mag het weer niet.plus hier onder afdak zijn drie oplaat punten voor de fiets.



Sitecode: 18658
nette omgeving,cp ook netjes.speeltuin bij de hand plus beatsvollybal veld ,stille omgeving goed wandel gebied.oh ja er staat een ijs machine met vele soorten en grote,ook staat er een koel machine met vlees ,zoet .enz
Sitecode: 11797
cp bestaat wel,weet niet waar de vorige beschrijving op slaat.ruimte genoeg ook voor grote campers,het enige is dat er gebouwen bij staan,ma ar als je met je rug daar naa toe gast staan kijk je op bebossing met daar achter een meertje,omgeving goed te lopen met honden.