
@Jacobhans
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2022
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 84198
Zeer nette, schone en goedkope camping. Kunt zelf plekje kiezen. Alles is goed verzorgd en ziet er mooi uit. Lekkere pizza gegeten. Voor 50 kr wasmachine gebruikt. Er kan geloosd en gevuld worden. Echt een aanrader!
Sitecode: 43314
Prima overnachtingsplek. Schoon sanitair. Goede service plek: gratis lozen en vullen. Je kunt pech hebben dat er ook vrachtwagens staan die koeling aan hebben staan. De E6 hoor je nauwelijks.
Sitecode: 158343
Mooie grote parkeerplaats. Rustig voor een overnachting en leuk wandelgebied. Het laatste stukje weg (inrit van parkeerplaats) had meerdere diepe kuilen! Er zijn geen voorzieningen.
Sitecode: 84258
Zeer schoon en netjes. Top service station! En je kunt er ook mooi (en gratis) overnachten!
Sitecode: 68272
Mooie plek aan de rivier voor een overnachting. Het sanitair was vies en we hebben daar dus geen gebruik van gemaakt.
Sitecode: 106551
Aanrader! Zeer warm welkom. Eerste dag van het seizoen en we stonden alleen. Prachtige plek aan een meer. Nieuwe sauna waar we een fijne avond hebben gehad. Voorzieningen zijn simpel maar alles werkt goed. Ook gebruik gemaakt van de wasmachine.
Sitecode: 159104
Fantastisch plekje. Zeer vriendelijke ontvangst. Schitterend aan de Botanische Golf en alle voorzieningen zijn aanwezig.
Sitecode: 89275
Prima plek voor een overnachting. Heel rustig. Afvalbakken en toilet aanwezig. Prachtige opties om te wandelen. Let wel op dat de plekken heel scheef zijn.
Sitecode: 78009
Mooi en rustig idyllisch plekje bij jachthaven. fijne douche en gebruik van keuken. Sauna met fantastisch uitzicht. vriendelijke beheerder. minpuntje dat je er niet kunt lozen.




Sitecode: 104702
heerlijke plek, rust, ruimte en voorzieningen zoals aangegeven. twee dagen gestaan, heerlijk gewandeld! op de fiets naar Bielefeld; heenweg vooral afdalen dus terug gaat nogal omhoog..... aanrader!

