@Massie-Vanhoudt
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn


Sitecode: 58867
1 tip blijf hier weg!!! vuile vieze smerige camping. op het zwembad hangt een vettige bruine laag op de rand 🤮 animatieteam en personeel vertikken het om Engels te praten. als niet Fransen ben je hier een stuk vuil. je betaald veel voor niets. in het midden van onze pitch stond een dikke electriciteitsblok en een wiffipaal. probeer maar eens een camper van 7m5 te plaatsen. dus tip van de dag rij gewoon voorbij deze camping andere en betere
Sitecode: 159775
jammer dat de plaatsen zo smal zijn. precies als sardientjes in een doosje. terwijl er net voor de camperplaats een grote open steentjesplein is. maak dit ook beschikbaar voor campers zodat je iets meer ruimte hebt 🤷♀️ wc lozen is normaal mogelijk stond op de site maar helaas gaat het niet.
Sitecode: 46984
veel te dure camping voor wat het is. sanitair dringend aan vernieuwing toe. wc deuren sluiten heel slecht. zwembad ijskoud water. personeel in het restaurant heel boertig hadden nog geluk dat mijn glas nog heel was toen het neergezet werd. restaurant gaat pas open om half 9! Als toerist die geen Spaans praat heb je de pineut daar 😃 want Engels en het personeel = catastrofe. zullen wel vele betere plaatsen zijn dan deze camping
Sitecode: 25683
Op het eerste zicht via internet een mooie camping. Hebben er 2 nachten verbleven. Onze Spaanse buren vonden het nodig om tot 2u snachts lawaai te maken. ruime plaatsen enkel de “straatjes” waren redelijk smal om je in je plekje te rijden en terug uit. hebben aan de overburen moeten vragen om de wagen te verplaatsen anders konden we er niet uit. sanitaire gebouw was in orde. hele ruime douches. zwembad was oké.
Sitecode: 70670
stonden er net 3 nachten. camping volledig volgeboekt. Voelden ons niet echt op ons gemak. Heel luidruchtige (vaste) Spaanse gasten en dit tot midden in van de nacht. Personeel spreekt amper Engels dus als buitenlandse toerist vaak niet verstaanbaar. Ook in de plaatselijke shop wordt je afgeblaft als je geen Spaans praat. Echt geen aanrader om hier een nacht te spenderen. sanitair was niet proper. over het algemeen ook een hele vuile camping