
@MichelDudink
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 43507
Prima camping, schoon sanitair en aardig personeel. Terug komend op de vorige review heeft de receptioniste voor ons de touristinformation centre gebeld en gevraagd of er een bus rijd maar dat blijkt alleen een school bus te zijn. De stadjes Hjo en Karlsborg zijn goed te bereiken en makkelijk parkeren met camper.
Sitecode: 43507
Half juli een lang weekend verbleven op deze camping. Mooie ruime plaatsen en aan een heerlijk helder meer met strand. Vlakbij een leuk vestingsstadje Karlsborg. Sanitair wordt goed schoon gehouden. We hebben het erg naar ons zin gehad en komen zeker nog een keer terug!
Sitecode: 55696
Nette/schone wc en douche én met alle service benodigdheden. Zeer rustige nacht gehad. Vriendelijke beheerster. Denk om de vrijwillige bijdrage, dik verdiend. .
Sitecode: 98437
Prima uitvals basis voor fietstochten en wandelingen. We hebben heerlijk gegeten van de Bistro. Vriendelijke mensen. Heerlijk rustig geslapen.
Sitecode: 27232
Prachtig deze service. Voor 2 euro weer helemaal geserviced. Dit zien graag vaker.

Sitecode: 3989
Op loop afstand van stad. En voor ong. 8,50 euro kan je met snelle veerboot naar St. Tropez in 15 minuten (retour). Servicestation naast camperplaats. Betalen (10 euro in april) lukte met ING pas. Wel geluid van de weg er achter. We hebben prettig gestaan.
Sitecode: 12135
Wat een fantastische plek! Waar sta je nog zo mooi midden in het centrum. Deze prijs is helemaal niet verkeerd. Een dagje parkeren in een stad is vaak nog duurder. En het is inclusief stroom! Enige nadeel is dat er maar 2 plekken zijn. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Sitecode: 41687
Vriendelijk ontvangst. Mooie veilige locatie. Prima voor bezoek aan Den Haag, Scheveningen,Delft, zowel OV als fiets. Ondanks dat het sanitair nog niet helemaal afgewerkt is voldoet het wel prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug!