
@Milou
Lid van Campercontact sinds 2025
Mark en ik rijden met onze zelfgebouwde Azu (afzetunit) 2 graag rond in de mooie natuur van Europa, op zoek naar plekken om te wandelen, fietsen of kajakken en genieten van de natuur om ons heen. Onze honden gaan heel graag met ons mee.
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 1997
Mijn camper
- Camper:
- Toyota Hilux Azu 2 Afzetunit zelfbouw
- Bouwjaar:
- 2024
- Camperlengte:
- 6.5m
- Onderstel:
- Ander
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 72139
Een super plek! een groot grasveld aan het water waar je zelf je plek kunt uitzoeken. met afvalbakken en drinkwater. je kunt zo je kajak het water inlaten. ook leuke fietsroutes in de buurt en overkant van de weg de trappen op voor een snap wandelpad met prachtig uitzicht op de kust en het haventje.


Sitecode: 162598
heerlijk rustige en gratis plek om te overnachten . we kwamen laat aan en konden smorgens een heerlijke ochtendwandeling maken naar de uitzichttoren. zeer mooi natuurgebied, wordt goed onderhouden met leuke aangelegde paadjes . deze plekjes zijn uniek!!

Sitecode: 20501
Sluit me helemaal aan bij de eerdere reviews. plek is uniek! en is ook gewoon geopend in oktober!
Sitecode: 95020
heerlijk rustige nacht gehad, rijden nauwelijks auto' s over de weg ernaast. betalen met de app (qr code te scannen bij de zuil). werkt prima. 5,50 per nacht. zondagochtend om 6 uur gewekt door de beierende kerkklokken. (paar minuten maar). kortom prima overnachtingsplek als je geen voorzieningen nodig hebt.


Sitecode: 103552
niet het hele jaar open..helaas werd ons vandaag door de eigenaar medegedeeld dat ze gesloten waren..

Sitecode: 3542
voor ons de ideale overnachting. heerlijk rustig, zo het bos in kunnen wandelen met de honden, in the middle of nowhere voor je gevoel maar toch in de veilige omgeving van het hotel. 15 euro voor de overnachting. gebruik wc in het hotel mogelijk. stroom en douche extra betalen.




Sitecode: 47532
midden in het hoogseizoen met maar 2 campers overnachten aan het meer. Prachtig!! Overdag drukker met daggasten, die er de auto's parkeren. snackbar en schone wc en koude douche. Nu 5 euro per nacht. Max 48 uur. Grote waterspeelbaan in de zomer in het water. Topplekje! Afvalbak, maar verder geen voorzieningen. geen wandelroutes, maar vanwege lage waterstand prima stuk langs oever te lopen.