@Niggi_Matze
Lid van Campercontact sinds 2025
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 59751
De staanplaatsen zelf zijn ruim en bieden aangename schaduw. Verwacht echter geen bijzondere voorzieningen zoals sanitaire voorzieningen en toiletten. Het is prima voor een overnachting. De prijs is aan de hoge kant voor wat er geboden wordt – sommige campings zijn goedkoper. We verbleven hier alleen omdat onze oorspronkelijke bestemming nog gesloten was. De prijs per uur is wel redelijk.
Sitecode: 158228
Voor iedereen die goede wijn en lekker eten weet te waarderen, is dit een absolute aanrader! We hebben een fantastische avond gehad tijdens onze olijfolie- en wijnproeverij. De wijnen waren ongelooflijk goed en het eten was fantastisch – absoluut vers en met zorg ter plekke bereid. Deze ervaring is elke cent waard. Let op: Niet geschikt voor koopjesjagers.
Sitecode: 13158
Campers niet toegestaan!
Sitecode: 56773
Heerlijke tussenstop aan het meer De camping is prachtig gelegen direct aan het meer in Pisogne, met fantastisch uitzicht vanaf de staanplaatsen aan de voorkant en veel restaurants in de buurt. De familie die de camping runt is ontzettend vriendelijk en er zijn 's ochtends verse broodjes verkrijgbaar. De sanitaire voorzieningen zijn helaas wel wat verouderd, maar schoon. Er is een kermis direct naast de camping die 's avonds lawaaierig is, maar dat hebben ons niet gestoord. Vanwege de zeer eenvoudige voorzieningen geven we de camping 3 sterren. We zouden er graag nog eens verblijven voor een tussenstop!
Sitecode: 58200
Een prachtige, rustige camping in Toscane met grote, schaduwrijke plaatsen. Begin juni was het er aangenaam rustig, ideaal om te ontspannen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand is adembenemend mooi en goed bereikbaar. De strandbar serveert betaalbare drankjes in een ontspannen sfeer. Het eten in het restaurant is heerlijk. Het enige puntje van kritiek: de toiletten zijn erg oud en dringend aan renovatie toe.