@Nijhoff1961
Lid van Campercontact sinds 2026
Over mij
- Reisgezelschap:
- Alleengaand
- Met huisdieren?
- Ja
- Camperaar sinds:
- 2021
Mijn camper
- Camper:
- Niesmann+Bischoff Flair 880
- Bouwjaar:
- 2025
- Camperlengte:
- 8.87m
- Onderstel:
- Iveco
- Campertype:
- Liner
- Bezit of huur je een camper?
- Bezit
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 158321
ik ben hier geweest, maar zag niets wat ook maar in de verste verte leek op een plek waar je je camper zou kunnen neerzetten. ik heb ook geen bordjes o.i.d. zien staan en vond het ‘restaurant’ er unheimisch uitzien. Ben naar de andere plek aan het meer gegaan. 1 ster, omdat je niet 0 sterren kunt geven.
Sitecode: 162491
Op zich best een fijne, kleine camping, maar met wat grootheidswaan. Gedoe met polsbandjes vind ik erg overdreven, evenals de bordjes met plot nummers die je moet ophangen en waarvoor je €20 borg moet betalen. De premium plekken, geschikt voor grotere campers, zijn rondom het speelveld voor kinderen. Is best onrustig, als je dat zelf niet zoekt. Wandelroute naar het dorp onplezierig (smal grindpaadje langs doorgaande weg).

Sitecode: 24238
De ‘parkachtige setting’ heb ik niet ervaren. Ik vond het een matig geheel. Vanwege de grootte van mijn camper had ik een premium plaats gereserveerd, maar een gewone plaats was beter geweest. Op mijn standplaats geen wifi-ontvangst van het gastennetwerk en ook geen Starlink door een overhangende boom. Als je net onder de douche staat, gaat het licht uit. Toiletten maar niet gebruikt. Mwah…

Sitecode: 26765
Mooie, eenvoudige camping, maar alles is er. Stroomkasten zijn dungezaaid, maar tegen borg leen je een verlengkabel. Watertanken kost €1/35 l en wasmachine €4,50 te betalen met munten van 50 ct. Onhandig. Sanitair gedateerd, maar wordt doorlopend schoongemaakt. Gelukkig weinig Dauerplätze met ontsierende, ranzige DHZ-constructies.
Sitecode: 98931
Kleine en simpele camping, maar alles is er, hoewel niet allemaal even handig. De serviceplek is bijv voor een grote camper onhandig te bereiken en te smal om goed boven de put te kunnen manoeuvreren. De eigenaar/beheerder is extreem laid back, maar dat is misschien alleen off season. Vanuit de camping zijn prachtige wandelingen te maken en op 250 m ligt de Rittisberg, met ook buiten de winter allerlei leuke dingen om te doen voor kinderen.