
@Opreis123
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 105426
Onbegrijpelijk dat ik hier alleen heb gestaan. alles aan is er en alles werkt. prachtige plek. Dank aan de gemeente. Mooi authentiek dorp met een mooi kerkje.
Sitecode: 4691
deze plaats wordt 19-02-2024 gesloten. helaas.

Sitecode: 47940
17 oktober 2022 om 11:30 hek dicht. Geen levend wezen te zien. Bestaat deze plaats nog?

Sitecode: 58245
Vandaag 16-11-2021 in gebruik. Max 7 campers. Is een officiële camper plaats met water en water lozen. Geen WC kunnen legen.













Sitecode: 20980
De camper plaatsen zijn verdwenen. Er staat nu een grote sporthal. Maar even voor de officiële plaatsen groot parkeerterrein.
Sitecode: 76906
Prima rustige plek met alle voorzieningen. Stroom kost 3 euro per 24 uur.
Sitecode: 68941
24 okt 2019 geweest. Gevraagd in het info centrum. Overnachten is niet toegestaan.
Sitecode: 3002
Let op verboden voor aanhangers.
Sitecode: 41530
Prachtige plek. Maar niet geschikt voor een aanhanger.
Sitecode: 19644
Heerlijke stek. Alles aanwezig zelf een warme douche. Toch iets beter dan je douche in je camper. Hoog gelegen en een prachtig uitzicht.
Sitecode: 74075
Prijs prestatie niet in overeenstemming. 9 euro voor een parkeerplaats met verzorging. Vind ik aan de hoge kant. Er stonden ook maar 5 campers.
Sitecode: 19855
Deze kost nu 65 Dh.
Sitecode: 20020
Is inmiddels 60 Dh geworden.
Sitecode: 26348
Is inmiddels 50 Dh geworden.
Sitecode: 54072
Prachtige plaats op groot parkeerterrein, zelfs met de huidige regen droge voeten.
Sitecode: 47261
Ideale camperplaats voor 30Dh inclusief water en wc lozen. Werden door Rachid met thee ontvangen. Rachid heeft voor ons vlees gehaald zonder extra kosten.
Sitecode: 20800
Op 17 januari zijn wij door de visser die in dat huisje huist weggestuurd. Als we blijven staan zou hij de politie bellen en een boete riskeren...... Dus maar weer terug naar de betaalde parkeerplaats gegaan.