
@PWVW
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 68109
We verbleven hier in maart 2019. Zeer gastvrije uitbaters, schoon sanitair, warme douches in het hoofdgebouw, en ligt direct onder de spectaculaire rock pinnacles, een prachtig uitzicht, en zeer dicht bij de beroemde kloosters.
Sitecode: 56025
Geweldige plek, veel ruimte, geweldig uitzicht op het meer en bergen, en George, de custodian, is zeer gastvrij en behulpzaam.
Sitecode: 46728
Ga hier niet heen, de ruimtes zijn te kort voor een camper, ze plaatsen ons voor het walgelijke openbare toiletgebouw, geen uitzicht. We gingen 100 meter verder naar Nemo, grote ruimtes, geweldige uitzichten, en George de beheerder is erg gastvrij en behulpzaam.
Sitecode: 60261
Midden oktober 2018 geen chemische ontlading mogelijk, "container vol".
Sitecode: 50589
Prachtige site, € 10, elektriciteit + € 5, douches + € 5. = € 20.
Sitecode: 55631
Uitstekende camping, zeer behulpzaam personeel, prachtig gebied met meren, stranden, omgeven door bossen.
Sitecode: 3957
Hier 21 maart 2017 Mooie plek achter school & naast het sportveld, een beetje druk in de late namiddag w / ouders het oppakken van kinderen dan Afterschool games. Mooie wandelingen door de aangrenzende bossen. Servicepunt ziet er nieuw, afvoer van afval, flush cassette, vul fw tank al in goede vorm. Toiletten schoon. Het is niet in het eerste vierkant u te komen door de supermarkt, op zoek naar het bord en door te gaan nog eens 200 meter.
Sitecode: 28965
Mooie locatie bij waterval, uitzicht op de bergen, op een paar minuten lopen naar het centrum van het dorp met vele goede pubs, één van onze favoriete stops in Ierland. November 2016.
Sitecode: 29406
Mooi plekje, coördinaten zijn fout, volgt de borden naar Trefaldu visserij tot aan het einde van straat.
Sitecode: 10128
Een van de topcampings waar we zijn geweest, met een aller vriendelijkste eigenaar, fantastische locatie, waar je geweest moet zijn. We waren er in november 2015, hoewel hij officieel gesloten was, Mortimer heette ons welkom en ontstak een turfvuur de ontvangstruimte.