@PeterOttervanger
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2011
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 103351
Mijn vrouw en ikzelf hebben 3 dagen mogen logeren bij Govert, baas van de camperplaats Costa del Egond. Dat is uitermate goed bevallen. Je staat op een redelijk ruime plaats in het gras. Hier vind je rust. Wij hebben voornamelijk fietstochten gereden. Maar 's avonds was het weer heerlijk vertoeven op de camperplaats. Govert vertelde ook graag over de geschiedenis van het herenhuis en hoe dat ontstaan is. Kortom genoten en we komen graag terug.
Sitecode: 76842
prima CP, toiletten en douches schoon. Alleen hadden we nuet meegekregen dat er een elektriciteitzuil was. In het donker op zoek wat er mis was met stroom...🤭🙈 en toen ik niks kon vinden dacht ik...dan maar naar de eigenaren... en toen zag ik gelukkig het zuil staan met blauwe lichtjes...behalve die van ons...euro in de jukebox en hoppa, er was weer stroom... Prachtige omgeving om te fietsen, Goes en Kapelle dichtbij. Toplocatie dus.
Sitecode: 11732
Gezellige camperplaats, waarbij he van harte welkom wordt geheten. Mooie ruimte om event binnen te zitten. Er zijn fietsroutes te vinden in die ruimte. Douches en toiletten schoon. laadpaal waar 1 euro munten ingegooid moeten worden als je gebruik wil maken van elektriciteit. Heerlijke fietsmogelijkheden en decstad is ook super leuk en gezellig om te bekijken. Wij zijn er 4 nachten geweest en heerlijk genoten. Komen zeker terug. Peter en Elly
Sitecode: 69896
Camper waterpas krijgen is een uitdaging, zeker als er een rolstoeler aan boord is. Helaas was wasmachine ook stuk, waar eigenaren ook flink van baalden. Deden er alles aan om te fixen. Niet gelukt tijdens onze aanwezigheid. Het stadje is echter zo leuk dat dat alles goed maakte. Evengoed wel genoten. Het blijft toch camperen en met dat idee neem je de dingen wat makkelijker.