@RobMuller
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 102679
Zeer fijne camperplaats met mooie ruime plekken en alle voorzieningen aanwezig. Sanitair werd drie maal per dag schoongemaakt toen wij er stonden. Alles voor een redelijke prijs. wij komen zeker terug.
Sitecode: 41402
Door omstandigheden 5 weken op de camperplaats gestaan. De plaats straalt rust uit. Het sanitair is perfect. Men doet er alles aan om het een ieder naar de zin te maken. Alles wat een camperaar nodig heeft is aanwezig. Fam. van Alphen hartelijk dank. Rob en Astrid
Sitecode: 92128
Ons seizoen met de camper hier afgesloten. We merken iedere keer als we hier terug komen de hartelijkheid van Yvon en Ruud. Ze proberen het de camperaars zo veel mogelijk naar de zin te maken. Een prachtige fietsomgeving en de nodige winkels op een kleine afstand. Yvon en Ruud....jullie zien ons het komende seizoen zeker terug. Groetjes Rob en Astrid.
Sitecode: 99430
Voor de 2e keer hier een aantal dagen gestaan. Wat een camperaar nodig heeft is aanwezig en wordt goed onderhouden. Sanitair goed en zuiver. Zeer spontane eigenaren die altijd tijd nemen voor een gesprek. Dit is zeker een van onze favorieten.
Sitecode: 13976
6 nachten gestaan op een van de mooiste camperplaatsen waar we tot op heden gestaan hebben. Alle voorzieningen aanwezig en goed verzorgd. Heel leuk om de ezeltjes en alpaca's te zien rond dartelen. En ook belangrijk....de enorme rust en de spontane eigenaren. We komen terug. Rob en Astrid
Sitecode: 99430
Een geweldige nieuwe en fijne camperplaats. Aan alles is gedacht. Ruime plekken, prachtig sanitair wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Eigenaren bijzonder vriendelijk en.... heerlijk zelf gemaakt ijs in tientallen smaken. We komen zeker terug. Rob en Astrid
Sitecode: 49263
4 nachten gestaan. zeer vriendelijk ontvangen en al wat je nodig hebt is er. sanitair zeer netjes en wordt goed bijgehouden. het is een zeer goede locatie om de omgeving per fiets te verkennen. wij komen hier zeker terug