
@Shawnee
Lid van Campercontact sinds 2018
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 4201
We kwamen in het holst van de nacht aan op 5 september 2018 en in de regen ... Geen licht dus we parkeerden zo goed als we konden en waren verrast om te zien dat we onder de bomen zaten en heel goed geplaatst waren, niet te veel DC maar allemaal in het onderste deel van het gebied. mooi dorp van Frankrijk helemaal rood een bakker brengt de ochtend rond 8 uur door toeterend heel hard!
Sitecode: 19309
Het is een leuke plaats om naar de stad te gaan, maar dat mag niet worden misbruikt .... erg vies (vuilnis), de schroefdraad voor het vullen van water: kapot en de andere schroef: je hebt een klem nodig om de toiletcassette te legen: horror! deze plek is niet onderhouden ..... Een goed punt voor dit gebied van CC is het in de schaduw aan de rand van de Auron staan en er zijn eenden (lol) zeer mooie kleine rivier maar niet veel plaatsen, nadat het nodig is installeren langs de weg ...... Ik raad het niet aan, te vies ... we zijn geen varkens
Sitecode: 9632
27 JULI 2018 - Gemengde parking - geen service voor CC - gewoon om de nacht door te brengen, maar pas op voor marktdagen ... ‘s ochtends moet je weg zijn en als het avond is, kunnen we niet eerder parkeren 's avonds laat - veel CC - een beetje parkeren, hoe groot ook (meer dan 7 meter) - maar het ligt aan de rand van de Yonne en niet te ver van de stad (om te bezoeken)
Sitecode: 6577
Zeer mooie camping, grote staanplaatsen, schone toiletten, elektrische terminals maar niet op alle locaties, service voor CC (zeer goed en in goede staat), grote groene gebieden ..... AANBEVOLEN
Sitecode: 15048
Zeer mooie plek voor CC We stopten onszelf rond het middaguur, vulden water, legen de cassette en het afvalwater. rustig, groen ... niet praktisch toegankelijk allemaal hetzelfde maar leuk van de gemeente om dit gebied CC te hebben gemaakt Vrijwillige bijdrage, we zetten 5 euro in de doos bij de ingang naast de vulling! !! als je andere plaatsen zoals deze wilt, wees dan niet onbeduidend ....