@Tiger
Lid van Campercontact sinds 2026
Over mij
- Reisgezelschap:
- Partners
- Met huisdieren?
- -
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
0
Locaties
1
Reviews
0
Wijzigingen
0
Foto's
Activiteiten tijdlijn
Een locatie beoordeeld—28 dagen geleden
Sitecode: 108597
Mooie camping ruimte plaatsen en een vriendelijke ontvangst. Bij het restaurant de Griek wezen eten. En complete domper op wat een mooie avond moest zijn. Personeel niet vriendelijk en onsympathiek. Het duurde een eeuwigheid voor dat je iets op tafel kreeg. Een tweede ronde drank durfde we niet meer te bestellen omdat we voor het ontbijt thuis wilde zijn. Jammer dat zo’n mooie camping zo’n waardeloos restaurant heeft. Kortom echt jammer.