@Witte1976
Lid van Campercontact sinds 2025
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn




Sitecode: 195900
een mooie plek om te picknicken. Er zijn veel tafels met banken, een schitterend uitzicht en mogelijkheid voor het legen van het chemisch toilet. dit zit aan de achterzijde van het toiletgebouw.
Sitecode: 163019
Een leuke plek. Maar zoals gezegd het weggetje naar de parkeerplaats is smal. Op de parkeerplaats kan je wel keren mits er geen auto’s zijn. Al diverse vissers gezien die ook parkeren. We hebben de camper met de neus naar voren gezet zodat we zeker weten weg kunnen morgen. Er is een vuurplaats en een picknicktafel bij het water. Vandaag ligt er ook hout, weet niet of dat altijd zo is.
Sitecode: 158324
HEEEEL snel doorgereden, er stonden denk ik wel 10 campers op een rij. Zweden heeft duidelijk lang weekend
Sitecode: 99149
Leuke plek maar erg scheef. Er stond 1 camper midden op het terrein. Er was nog 1 redelijk vlakke plek maar dan keken we op 2 meter naar de andere camper. We zijn doorgereden.
Sitecode: 70461
Helaas geen mogelijkheid tot het lozen van afvalwater en vullen van drinkwater. er zat wel een kraantje maar daar zou je een sleutel voor moeten gebruiken. Chemisch toilet kan wel geleegd worden. De toiletten waren erg schoon.
Sitecode: 97384
Mooie plek, niet te duur. We stonden mooi met uitzicht. We ontnamen wel het uitzicht van de buren. Stroom betaal je op wat je gebruikt. Heel net sanitair, heerlijk warme douche. De bestelde pizza’s waren goed. (er staat een folder bij het sanitairgebouw). Deze plek onthouden we.
Sitecode: 103506
Mooie plek om te legen, vullen en tanken. Vanaf de rotonde 1e weg links af slaan. Je ziet het tankstation liggen. Het tankstation is links, lozen en vullen rechts.
Sitecode: 102394
Er is redelijk dichtbij het water een invalidenparkeerplek waar je naast kan staan met een camper. iets verder van het meer is een ruimere parkeerplaats. Deze ligt naast een (zomer)huisje van iemand. Tussen 10-18 mag je NIET kamperen. Tussen 18-10 wel. er staat alleen een plaatje van een tent. Er staat nergens iets over campers. De QR code die er hangt werkt niet meer, deze leidt naar een 404-pagina Verder een leuke plek.
Sitecode: 81050
Volgens ons niet gewenst dat je kampeert. Er zijn 3 plekjes waar je kan parkeren. Op de eerste staat dat je maar 5 uur mag staan. lijkt ons niet dat je dan op de andere 2 plekjes wel mag staan. wel leuk om te zwemmen
Sitecode: 69849
Wederom een mooie plek. Er zijn toiletten, omkleedhokken, containers, een speeltuintje en een zwemsteiger die in een vierkant is gelegd. Kleine kinderen kunnen dus beschut water in. Honden mogen NIET op het strandgedeelte. We stonden met nog 1 andere camper. Verder erg rustig. Het weer zit niet mee. 5 graden en regen.
Sitecode: 69750
Hele mooie plek. Toch zou ik hier niet met 5 anderen willen staan. dan is het best vol. Met de camper zou ik sowieso boven gaan staan, bij de barbecue plaats. Beneden is krap en denk erg zachte grond. Het strandje heet trouwens ericsbadet.
Sitecode: 59696
Heerlijk hier. Fijn dat je “zo” mag gaan staan als de receptie dicht is. We hebben een leuke, ruime plek met zicht op het water. We staan wel naast het toiletgebouw maar het is zo rustig dat het niet storend is. Mooi keukengebouw waar ook een bank staat om lekker te zitten. Enige nadeel wat wij zien is dat het water in het meer niet snel diep wordt waardoor je een eindje moet lopen voor je kan zwemmen. Er staan picknicktafels bij het water.
Sitecode: 47363
je staat op een parkeerplek bij het restaurant. in de verte zie je het meer liggen. Op dit moment is alles tijdelijk gesloten. We konden wel blijven staan zonder voorzieningen. Voor ons was dat voldoende. WEL bellen en bespreken want het kan goed zijn dat dit ook ophoud.
Sitecode: 106912
Op plaats van bestemming was het even zoeken. We kwamen eerst een grotere parkeerplaats tegen. (saai en niet zo mooi). nadat we over de brug reden een klein pad naar beneden genomen. We staan weer mooi. Verder geen voorzieningen maar dat maakt niet uit. We hebben alles bij ons in ons huisje.
Sitecode: 82972
makkelijk om even de toitetcasette te legen en even pauze te nemen. Pal langs de weg. er is een plekje waar je kan staan dat uitkijkt op het water en waar je dus zou kunnen overnachten.
Sitecode: 100275
Wat mooi en rustig hier. de sauna staat al aan voor ons (tegen betaling). De tekst van de eigenaar is anders dan wat bij informatie staat. nl. “ Een plek van rust en stilte op 9 km van de hoofdweg. Hier kunt u een fietstocht of wandeling maken langs de prachtige vakwerkhuizen of gewoon even lekker ontspannen. Er is een buitentoilet en water in de put. Het is belangrijk dat u voor aankomst belt voor meer informatie.”