@WoMo1989
Lid van Campercontact sinds 2026
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- -
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 19674
Het is een erg mooie en goed onderhouden camping. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en waren tijdens ons verblijf altijd schoon. Het strand ligt op 20 minuten fietsen. Het is jammer dat er geen restaurant in de buurt is. Middelburg ligt op ongeveer 30 minuten lopen... en het is een erg mooie stad. ...
Sitecode: 92019
Een fantastische camping met zeer nette en schone sanitaire voorzieningen. Betalen via een automaat is heel eenvoudig. Helaas is de broodjesservice momenteel niet beschikbaar. Fantastische wandelroutes direct vanaf de camping. We komen zeker terug...
Sitecode: 99639
Een erg fijne camping met uitstekende sanitaire voorzieningen. Vriendelijke ontvangst met broodjes en op slechts een paar minuten van de oude stad. Veel restaurants en excursiebestemmingen zijn gemakkelijk bereikbaar vanaf de camping.
Sitecode: 112615
Het is eigenlijk een fijne camping...maar tijdens ons bezoek was er een enorme bouwplaats bij de ingang. Had ik dat maar geweten toen ik boekte. Bovendien rekenen ze een toeslag van 10% voor betalingen met een kaart, wat ook alweer achterhaald is...Verder is het ideaal voor fietstochten langs de rivier de Adige.
Sitecode: 102471
Een kleine, met liefde gerunde camping. De sanitaire voorzieningen zijn wat gedateerd, maar altijd erg schoon. Er is een broodbezorgservice en een restaurant waar je nog steeds goed kunt eten. De busverbinding naar Merano en Bolzano is uitstekend. Het fietspad naar de rivier de Adige is ook gemakkelijk bereikbaar. Kortom: ideaal voor een vakantie van 4-5 dagen.

Sitecode: 3740
Zeer rustige parkeerplaats op korte loopafstand van de werkelijk prachtige oude binnenstad. Voor €8 per nacht + elektriciteit is het ideaal voor een kort verblijf.
Sitecode: 30387
Geweldige staanplaats, supervriendelijk welkom en zeer nette en schone sanitaire voorzieningen. We komen zeker terug.