
@Wolterinck
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2002
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 25556
Er staan borden dat er niet overnacht mag worden. zeer irritant, je rijdt er heen en dan mag je er niet overnachten haal het dan van campercontact af.
Sitecode: 1975
prima rustige plek in de nacht. wel veel lage bomen op het camper gedeelte en er staan veel auto's overdag. 50 meter verder ook een grote parkeerplaats. beetje troosteloos stadje maar wel met een lidl.
Sitecode: 19568
geweldige plek, je mag kiezen waar je gaat staan. dicht bij de fiets routes langs de Loire. alle service aanwezig, geen stroom, zeer stil en rustig.
Sitecode: 28654
prima plek geen last gehad van de skatebaan wel van veel camperaars met blaffende honden. hoogst irritant.
Sitecode: 102679
mooie rustige camperplaats met de mogelijkheid om ook voor 1 persoon te betalen daar kunnen veel camperplaatsen een voorbeeld aannemen. Normale prijzen. mooie omgeving.
Sitecode: 158427
geweldige plek met alle voorzieningen die een camperraar nodig heeft. toilet en douche nog in aanbouw maar voor ons niet nodig zit bij ons in de camper en die gebruiken wij. vriendelijke eigenaar, direct aan wandel en fiets routes, het Hulsbeek dichtbij, rustige omgeving en s'nachts donker.
Sitecode: 158443
prachtige camperplaats , eindelijk een camperplaats zoals het bedoelt is , zonder douche want wie een douche wil kan ook naar een camping.
Sitecode: 102802
afgelopen weekend hier geweest ondanks het slechte weer, prachtige rustige camperplaats. we mochten op het pad blijven staan ivm het natte terrein maar door een stuur foutje toch vast komen te zitten de eigenaar heeft ons met zijn vier wiel drive netjes geholpen ( nog dank daarvoor 👍 ) mooi gebied om te wandelen en fietsen, wij komen zeker nog een keer terug als het iets beter weer is.
Sitecode: 101465
fijne camperplaats zoals een camperplaats hoort, toilet legen, water innemen en losen, en nog stroom ook, geweldig uitzicht en rustig. mooi wandel en fiets gebied.
Sitecode: 103423
prachtige camperplaats gelukkig zonder voorzieningen alleen een wc , stroom en loosen. wil je een douche ga dan naar een camping.
Sitecode: 180
heerlijke plek eindelijk is geen stroom, toiletten, douche, zo hoort een camperplaats te zijn, top Bathmen.
Sitecode: 86960
Volgens de eigenaar van een van de restaurants mag je er niet meer overnachten, politie bekeurt met 300 euro boete, jammer mooi plekkie. Aan het begin van het dorp mag je wel staan, links van de weg.
Sitecode: 66129
het is een prachtig plekje maar we kwamen er s'avonds achter dat je er niet meer mag staan, boete 300 euro. Wij zijn blijven staan en geen last gehad het is immers nog vroeg. maar beter plekje van cc verwijderen.
Sitecode: 19529
inderdaad erg irritant dat de info niet klopt op campercontact, wij wilden er vandaag heen maar helaas, en niet alleen voor deze camping maar voor meerdere plekken, doe hier wat aan !!!
Sitecode: 92095
heerlijk rustige camperplaats , veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen , s'nachts super stil.
Sitecode: 3681
is een prima plaats , tuurlijk er zijn mooiere langs de Moezel , maar als alles vol is sta je hier prima , stroom , service , en lekkere wijntjes.
Sitecode: 9719
prachtige camperplaats zoals die hoort te zijn voor 8 euro met super uitzicht , betalen voor je plek met wc en grijswater loosing en vuilnis. wil je stroom, betalen , wil je water, betalen , voor ons perfect. Op vrijdag en zaterdag kun je " spiesbraten " bestellen vers bereid op houtvuur , heerlijk stuk vlees.








Sitecode: 79545
prima plaats , je loopt zo naar het centrum , vier euro per 24 uur , voor de liefhebber met stroom en water tegen betaling via een app , de ingang van de parkeerplaats is wat krap , als er auto's net na de slagboom geparkeerd staan is het even uitkijken met draaien.
Sitecode: 21373
prachtige plek , ik hoef geen wc , douche , stroom etc etc , dan had ik wel een caravan gekocht , gemeente Dalfsen , TOP !!