@bossche56
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 20777
Vooreerst proficiat aan de werknemers van het sanitair, nog nooit zo een propere toiletten /douches gezien. Zeer vriendelijk personeel. Enorm veel faciliteiten en meer dan voldoende horeca. Een enkel minpuntje, ondanks de mooie en propere zwembaden denk ik dat deze tijdens het hoogseizoen te druk zouden kunnen zijn. Voor de rest, doe zo voort, jullie verdienen zeker 5 sterren. Ik kom terug 😍
Sitecode: 91891
Zeer aangename camping met vriendelijk personeel. Waren daar in maart.
Sitecode: 155922
Ondanks op site vermeld staat, mei 35 € toch 50 € moeten betalen wegens "hoogseizoen". Dus verwacht je dat het (mooie en fijne) zwembad dagelijks open is, wat niet het geval is. Camperplaats was groot en goed gelegen. Horeca en winkel slechts in het weekend open. Receptie pas open vanaf 13u,wat betekent dat je het saldo van je oplaadkaart om te douchen bij vroeg vertrek niet kan recupereren. Kortom 50 € voor staanplaats te duur.