@firstline697
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- 2022
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 3415
prima overnachtingsplek maar, de kippen zijn er niet meer.Een vos moet ook eten.
Sitecode: 97075
eind mei, overdag een beetje reuring en daarna een rustige nacht gehad. restaurant nog gesloten.
Sitecode: 112871
melden in het restaurant en zoek maar een plekje heel relaxt. je kunt ook aan de rand van het grasveld staan. sanitair weinig en verouderd verder prima plek met gezellig restaurant


Sitecode: 90631
het goedkoopste tarief is €22 exclusief toeristenbelasting. mooie camping, maar een lauwe douche
Sitecode: 60924
verzorgingszuil nog defect ,je kunt wel lozen en toilet legen. verder gewoon een plek om te overnachten
Sitecode: 2772
prima plek voor een nacht, betaalfunctie voor overnachting werkt niet.
Sitecode: 59302
met de vorige revieuw eens op een belangrijk punt na! Een lauwe douche volgens de technische dienst niets aan te doen lag aan de buitentemperatuur.
Sitecode: 107854
nog steeds een prima plek s'nachts pikdonker en doodstil. leuke plaats, restaurants en cafés open in half april.
Sitecode: 2211
slagboom werkt en de camperplek is niet vol. Prima plek om nyons te bezoeken.

Sitecode: 107126
vriendelijk ontvangst maar willen niet dat er op de camping heen en weer gereden wordt met een camper.daarom voor de speciale camperplek gekozen. helaas die plekken zijn hobbelig en schuin, ook liggen ze vlak bij een uitgang waardoor 16 uur per dag regelmatig heden en weer rijdende auto's ook is de afvallen vlak naast deze plek. Kon grijswater niet kwijt vanwege onhandig geplaatste afvoer en water was volgens sticker geen drinkwater!!!.
Sitecode: 20332
prachtige camping, met ruime plaatsen ook voor 1 nacht. buiten het hoogseizoen met kortingskaart €20,10
Sitecode: 68714
camping in een mooi gebied. Helaas is het sanitair verouderd en zeer vies( plukken haar, schimmel) Personeel ongeïnteresseerd. Zwerfvuil op de camping, wordt niets aan gedaan. Honden worden op het terrein uitgelaten. Toerit is zeer steil waardoor je niet makkelijk weg fietst. We betaalden per nacht 2 personen/camper/elektriciteit 50 euro. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.