@frankzl112
Lid van Campercontact sinds 2024
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn
Sitecode: 14969
Wij zijn hier naar toe gereden op basis van de reviews. Elk verder commentaar is eigenlijk overbodig omdat de eerder geschreven revieuws allemaal juist zijn. Geweldig ontvangst door zeer leuke, enthousiast en humorvol echtpaar. Voor het eerst hebben wij stroom en water voor het tarief van aankoop lekkere wijn,. Wij hebben al voor meer euries op slechtere plekken gestaan. Daar moest de drank nog bij 😎. Wij koersen hier zeker nog eens langs. .
Sitecode: 81305
Lijkt een prima camping, maar in ons geval was de camping al opzaterdag om 16:00 gesloten en op Zondag was de hele dag de receptie dicht. Telefoon wordt niet beantwoord.
Sitecode: 81714
Was door ijs niet aan te sturen en was er geen gelegenheid voor, douchen of dergelijke.
Sitecode: 81706
Prima Camping. leuke ontvangst. Receptie meneer had in de gaten dat wij niet voor de Vasaloppet kwamen en kregen een aangepaste prijs. Ja het is wat duurder maar, sanitair is uitermate schoonWiFi is gratis en je kunt de camper weer even op orde brengen. Overigens ook een van de weinige campings die ook echt in de winter open zijn. 20 minuutjes lopen ben je in het centrum.