@jandebloois
Lid van Campercontact sinds 2019
Over mij
- Reisgezelschap:
- -
- Met huisdieren?
- Nee
- Camperaar sinds:
- -
Mijn camper
- Camper:
- -
- Bouwjaar:
- -
- Camperlengte:
- -
- Onderstel:
- -
- Campertype:
- -
- Bezit of huur je een camper?
- -
Mijn bijdragen
Activiteiten tijdlijn





Sitecode: 10229
Wij hebben hier gestaan op zaterdag 10 oktober, vanaf ongeveer 17.00 uur, tot de volgende morgen 11.00. In die tijd hebben we zegge en schrijve één trein voorbij horen komen. Vreemd, ik dacht er er meer treinen gingen tussen Hoek van Holland en Rotterdam. Was er misschien een treinstaking? Ook 's nachts niets gehoord van jongelui na een avond stappen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Sitecode: 2253
Wij waren hier op 21-5-2015. Er was een circus. Er stonden al wat campers, maar de plaatsen waren net zo breed als de camper! Een camper uit Zwitserland had twee plaatsen ingenomen, de anderen zijn waarschijnlijk via hun dakluik in- en uitgestapt. Ergens ander geparkeerd, kort de stad bekeken en doorgereden naar St. André sur Vieux Jonc.
Sitecode: 25592
WC legen en grijs water lozen was gratis, voor schoon water moet je een munt halen bij de ATAC supermarkt, zo'n honderd meter lopen. Ik had het idee dat ik de eerste was die om zo'n munt vroeg. Ik had mijn beste Frans nodig om uit te leggen wat ik wilde, en in een dik boek moest opgezocht worden, wat die munt dan zou moeten kosten.
Sitecode: 30096
Wij zijn hier geweest op 14 febr. 2015, de plaats was net nieuw. Mooi uitzicht over de Nieuwe Waterweg, op loopafstand van het historisch centrum. Maassluis, bedankt! Voor jullie dit promotiefilmpje wat ik heb gemaakt: https://vimeo.com/120051136
Sitecode: 4882
Mooi plekje, weggetje met onze Ducato wel te doen, maar veel breder moet je niet zijn! Op loopafstand van wat eens de lokatie van een Romeins legioen is geweest, de noordgrens van het Romeinse Rijk. De prijs is 1 Euro per meter camper, voor ons dus E. 5,50. Als je Leiden wilt gaan verkennen een prima uitvalsbasis.
Sitecode: 14487
Een prachtige plek, zo aan het water, af een toe een binnenvaartschip of een zeilboot. Maar wacht u voor de auto, die het geluid produceert van een heimachine met ADHD. Zelf noemen de jongelui dat 'muziek', maar teringherrie is een betere omschrijving. En dat duurde op zaterdagnacht zeker tot 02.00 uur. Heel jammer. Anders een 9, nu een 5.