wij kwamen toe om 20u. we mochten ons nog installeren en we zouden de volgende ochtend om 9u vertrekken. daarvoor zouden we £44 moeten betalen (wel met 3 volwassenen). we zijn dan maar omgedraaid.

Elke1980

Het is hier heel rustig.. de plaatsen voor touring caravans/camper zijn ok. wel wat schuin.. en er staan overal paaltjes.. je bent gewaarschuwd. Alleen de prijs 28 pond en 8 pond voor elektriciteit!! Dat vind ik het eigenlijk niet waard.

• mei 2022

Boerderij camping op de top van een heuvel. Rustig en schoon. Meest vaste staanplaatsen, maar netjes. Aan de rand met uitzicht. Stroom £6,- en hond £4,-

• mei 2022

Bank Top Farm Caravan and Camping Site