Grote grasweide bij een boerderij, de dame heette ons vriendelijk welkom en liet ons de locatie kiezen. Mogelijkheid tot laden en lossen, toilet, elektriciteit met meerprijs. 10 pond betaald voor 1 nacht.

Mumis

rustig fantastische plaats .. alle voorzieningen.. elektriciteit extra betalen .. alleen gps stuurt je door bedrijven terrein . zelfde weg maar privé ! je moet via de andere kant komen ( wood line ) over de de brug einde rechts . 10£ top en niet ver van Londen .

• juni 2023

• juni 2023