• oktober 2019

Prachtige plek met uitzicht om voor te sterven. Echt vriendelijke gastheren. Geweldige winkel en fabuleus dat ze vroege ochtend croissants en stokbrood doen. Werkende boerderij met zeldzame rassen die u kunt bezoeken. Zeer gezinsvriendelijk. We vonden het fantastisch.

• september 2019

Leuke camping aan zee. Als er veel aan de hand is, een beetje onrein, de faciliteiten zijn gewoon ok, maar de eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam, zullen terugkomen

• mei 2019

Hier verbleven een paar keer maar niet echt mijn ding krijgt nogal druk als er genoeg te doen is, dwz goed formaat speeltuin, strand en de dieren. Doucheblok zou kunnen doen met een upgrade

• oktober 2019

• september 2019