Prima camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Alles goed verzorgd. Ideaal om naar Canterbury te wandelen (25-30 min.) of met bus. We betaalden hier €32,- per nacht incl. elektriciteit. Kathedraal Canterbury is fantastisch, rest van Canterbury viel wat tegen. Ton&Mieke

Dieuwertje29

zeer nette camping, vriendelijke mensen bij receptie, heel veel info verkrijgbaar van bustijden , boeken tot uitjes, bushalte in de buurt, stadscentrum 25 min lopen, mooi dorpje Gilham op 10 km echt moeite waard, zeer net sanitair, 45£ per nacht incl korting (camper, 2 pers incl electr).

Canterbury Camping and Caravanning Club site