• september 2016

Sanitair is zeer goed. Douche en wasbak in een ruime douche ruimte. Goede uitval om naar Truro te gaan. Wij zijn op de fiets gegaan, maar dat was erg pittig. Volgende keer gaan wij met de bus.

• september 2016

Een van de mooiste plaats waar we verbleven op onze vele reizen. Prachtig onderhouden met alle faciliteiten die u zou willen. Een handige busdienst naar Truro is net buiten het hek.

• oktober 2013

Prachtige camping, zeer mooie toiletgebouwen met douche/was/toilet units, erg handig met kleine kinderen. Mooie speeltoestellen met speelveld

• oktober 2013

Carnon Downs Caravan Park